شرح وظایف
رسیدگی به شکایات
- دریافت شکایات خصوصی و مکتوب مراجعین از بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه و تحت پوشش معاونت درمان
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و تکمیل اطلاعات مورد نیاز
- ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع و نیز ارجاع شکایات مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر مثل نظام پزشکی
- پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی جهت پاسخگویی به شاکیان یا سازمان های ذیربط
- جمع بندی شکایات در مقاطع یکماهه، سه ماهه و سالیانه و تجزیه و تحلیل علل بروز مشکلات و ارائه گزارش به مقامات مافوق
- ارسال پاسخ و نتیجه اقدامات انجام شده به شاکیان و سازمان های ارجاع کننده شکوائیه