کارشناس رسیدگی به شکایات
کارشناس مامایی
شرح وظایف:
- دریافت شکایات خصوصی و مکتوب مراجعین از بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه و تحت پوشش معاونت درمان
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و تکمیل اطلاعات مورد نیاز
- ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع و نیز ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر بوده مثل نظام پزشکی.
- پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی جهت پاسخگویی به شاکیان یا سازمان های ذیربط
- جمع بندی شکایات در مقاطع یکماهه، سه ماهه و سالیانه و تجزیه و تحلیل علل بروز مشکلات و ارائه گزارش به مقامات مافوق
- ارسال پاسخ و نتیجه اقدامات انجام شده به شاکیان و سازمان های ارجاع کننده شکوائیه